PATIENTS TREATED

Monday, February 22, 2010

[ RINDUKU TEROBAT JUA ]

MyEm0.Com
BES2

[ post ni menggunakan ayat yg agak skema.. sila sdiakan beg plastik seblom anda muntah hijo.. ]
semalam ak teman ayh ak antar adk ak balik KUSESS
n parent disuro dtg
tuk berbincang ngan ckgu2 ttg anak meka masng2
dlm mjlis uh, ktua pngrh sbp n kluster ada ckp..
'' result spm will kuar satu dwa minggu pas stpm..."
ak un macam, owh..
*wargggh, dekatnya..!
.
otw back, tetiba ak tringat kat dia..
da lma ak x g tengok dia..
rasa tringin sgt nk jumpa dia..
nseb baek smlam mak ak x ikot skali..
kalo x, mesti mak ak alang kami tuk berjumpa
"buang masa jek.. kita nak cepat ni.."
so, ak un luahkn hsrat ak kat ayh ak nk bjumpa ngan dia..
ayh ak x kate pape..
"owh, xbole la ot.."
.
then, kitorg un truskan journey cam bese..
tpi dalam ati ak..
"abah, nak jumpa dia!"
pastu ak tidur ngan hati yg hampa
.
. . .
.
aik, jalan ni cam familiar jek?
trima kasih abah!
waah, dapat gak ak jumpa dia
berbunga2 hati ak time uh..
oh, dia ada di situ..
hurm, dia da brubah sket berbanding dia yg ak tinggalkan dulu..
dia da makin cantek!
teringin ak nak tegur dia tapi....
tiba2 ak rasa neves..
"erm, x payah la bah jumpa dia.. dapat tengok dia dr jaoh ni un cukup la.."
.
ak rasa dia x tao yg ak dtg tuk jumpa dia semalam..
sebab ada tetamu lain melawat dia..
ak xnak la kaco korang
tpi, seblom ak balik, ak sempat ambik gambar dia curik2 dari dalam kete..
dia x tao..
walopun ak x dpt tegur dia
tapi ak puas, sebab...
RINDUKU TEROBAT JUA!

nota kakikukaku : dia ialah skola ak, kisas terchenta.. smalam dak2 imtiaz dungun wat lawatan..
wah, kisas ada prubahan baru.. mural, dinding bru..


5 sticky notes:

sarah iman said...

post punya suspen
haha

syafiqah.syahirah said...

haha
aku ingat dia uh
cakia kau

baru je excited

mekanikaEVO said...

hehe.. saje nak wat kntroversi sket..

mekanikaEVO said...

ak? cakia? ada ke?

btuahnya cakia ak uh.. haha

nawal said...

rindu dia jugak T__T