PATIENTS TREATED

Saturday, October 09, 2010

bayi itu


baru balik dari home-to-be
bajet nak kemas sental cuci rumah la tadi
tapi niat suci murni kami dihalang oleh


TANDAS YANG TERSUMBAT

hailo. abes lari semangat patriotik ak nak menyental itu ini.
tapi. pelik gak tingkat 5 un bole sumbat sumbat ni. kalo tingkat satu dua, bese la kot.
perasaan curios membuak buak dalam hati kami berlapan. 

ak : weh, jom kita cek apa yang tesumbat.
ash : oke.

carik carik kayu.
ingat nak buat cam cangkuk tuk tarik apa apa benda alah yang tesangkut kat dalam mangkuk tandas uh. 
malangnya. tak jumpa. so anip ngan sukacitanya menjadi sukarelawan dalam acara korek korek hadiah misteri. memang respek ah kat dia. x sangka dia sanggup korbankan tangan dia untuk dinodai oleh si mangkuk tandas. 











korek2













 moki : jumpa apa anip?"
anip : jap2












perasaan saspen menguasai diri.



















aktiviti korek2 diteruskan. 
dan akhirnya. jari anip tersentuh sesuatu.


yang lembik.
tahi mungkin?


oh. tidak. tarik2




aizad : ha?!! apa ni? tangan! ni tangan baby ni! kecik kot



oke. siyes kami belapan cuak gila masa uh. 
disebabkan terlalu nebes gabra takot dan geli, anip cepat2 tolak balik benda alah uh masuk dalam mangkuk tandas guna kayu penyapu.



ya. akhirnya tandas kami dah x tersumbat. tapi. 


BABY DALAM MANGKUK TANDAS UH.



apa jadi kat dia?
bape lama dah dia ada kat dalam mangkuk tandas uh?
jeng3. 
hanya penghuni sebelum ni ada jopannya.



nota kakikukaku : tangan anip. masih berbau..... pelik
 

8 sticky notes:

SyDanny~ said...

eeeeeeeeeee.......
yuck!!!

mekanikaEVO said...

tgan dia da kale itam. :D

ko nak xm da en? g luk :)

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

mesti baby mainan tuh.

gile ah anip. huhuhu.

Sarah Mustaza said...

seriously ada tangan? ke korang je bayang lebih2...

Dr.moki said...

cam baabun...mwahahahahha

mekanikaEVO said...

ada : kalo baby mainan un scary woo. kang dia bukak mata. jeng3. jadi seed of chucky

kak sarah : hehe. bila imaginasi menguasai diri.

moki : ala. ko cuak en? tape2. rasia ko nangis masa nampak baby uh kita belapan jek tau

| Myra | Anna | Neza | said...

ko biar betul series ada baby dlm tnds tu??

mekanikaEVO said...

tengok muk ak ni. siyes en? 8|