PATIENTS TREATED

Wednesday, December 01, 2010

제가 어떻게해야합니까


hoyeah~!!
setelah TIGA hari,
akernya ak bejaya abeskan citer korea petama ak.
citer apa ?

hurm. mebi ni cer korea petama n last ak. kot
kenapa? tak bes?
eh, tak tak. cuma apa yang ak perasan
bila ak da stat tengok citer korea ni
muka ak memang melekat abes ah depan skrin laptop ni.
siap x tutup laptop agi uh 2 malam beturut turut.
tetido nak tunggu buffer. haish
so, sampai sini jek la hubungan kita yek miss drama korea?
ada jodoh kita jumpa lagi.

review ttg drama ni?
erm. ok la. ramai org cakap cite ni kompem menitik lah.
kawan ak un ramai yang bertakung gak ah tengok citer ni.
tapi malangnya cite ni tak bagi efek yang sama kat ak. 
entah. elemen syahdu uh ada, tapi ak taktau part bila nak sedih.
kiranya hati ak ni kental kot. haha

tapi lagu lagu kat cer ni memang terbaek lah
seme layaaaan. kiranya dorg pandai pilih lagu ah

so. ak bagi 3.5/5

oke stop.
esok ak ada ujian formatif histo. 
bole pulak on9 lelama kan? dah. pegi baca buku uh. shuh shuh


nota kakikukaku : masih mencari muvi yang bole buat ak menangis. any suggestion?

5 sticky notes:

fye said...

Try one litre of tears.

aque said...

cite nie besh.... like3.... 10 over 5... bagi owg la ;)

mekanikaEVO said...

fye : one litre of tears? dah tgk kat intec dulu. cter pasal puan uh kna pnyakit en? tak sedih sgt ah cer uh

aque : oh. tgk bila?

JA said...

SAW..terbaek

mekanikaEVO said...

saw?