PATIENTS TREATED

Friday, March 04, 2011

tukar


9 FEBUARI 2011

tarikh ak jejakkan tapak kasut body glove ak di bumi malaysia selepas lebih kurang 5 bulan berada di bumi anbiya'

4 MAC 2011

wah. pejam celik pejam celik rupa2nya dah hampir sebulan ak kat selangor ni
oke. abaikan bulan feb ada 28 hari
dan dalam tempoh sebulan ni apa jek la yang ak dah buat?

bowling. archery. sunway. mid. laptop. facebook. ym. makan. tido. komik

adeh. apa jek yang ak buat sepanjang sebulan ni?
haish. lagho jek lebih. buku revision?
jaoh panggang dari microwave -_-

sedarlah wahai muhammad hayyan affiq muhammad lutfi
mana bole camni. walopun ko uh dak medik, agama un kena mendalam gak.
masa free ni la ko nak timba ilmu2 agama tu banyak2 seblom sibuk balik blaja medik.
kata nak jadik doktor muslim. amin

bila da jadi doktor nanti kompem busy. jadi, manfaatkanlah masa2 yang ada sekarang kan?
tapi tu lah. cakap jek tapi tak buat tadek fx gak en?
so, jomlah kita stat dari skarang

towards a better muslim. insyaAllah

buku ini terbaek. ye. ak tau ak lambat

nota kakikukaku : kurang post = kurang merapu

2 sticky notes:

FatinHusnaKamaruddin said...

sokong

doktor muslimah to be :)
hihihi

selamat pulng ke mesir!

alhany said...

eh,,buku nih sgt best!!!!!!!i like it!!