PATIENTS TREATED

Tuesday, August 31, 2010

video kelas. siap!

assalamualaikum.
setelah 4 hari beturut turut ak ngadap laptop ni tanpa tidur mahupun rehat,
akhirnya kat sini ak nak umumkan yang video kelas dah siap!




















mana?










okeh. statement di atas adalah sangat sangat sangat tidak benar. sila jangan kecewa.
tapi tu lah hakikatnya. video kelas belum siap. ak ulang. belum siap. 
huhu. ak un taktau ah. tapi sepanjang 17 tahun 11 bulan 28 hari ak hidup kat dunia ni
ak rasa nak buat vid untuk meg7 la yang paling susah. payah. mencabar. 
kenapa?
ye ah. mana x nya. gambar kelas dah la banyak
1,108 gambar semuanya. tu belum masuk gambar kamera nawer, jenol ngan sapik lagi.
banyak kot. kalau nak masukkan seme gambar uh dalam video, adik korang layan citer doreamon 12 episod un belum pasti vid kelas bole abis. 
jadi ak delete lah beberapa gambar yang rosak.
contoh gmbar yang rosak


blur. ak tau r korang parkingson. tapi cover2 la sket.


gambar pelik. ekspresi muka yang bole wat adik ak dapat nightmare. najiak, caption ni tadek kaitan ngan gambar di atas


gelap. gambar ni tadek nur. otometik rejek


gambar yang tadek muka orang. gambar kaki? kasut? cawan? makanan? rejek.


... apa ni? kaki jenol?

tapi lepas tapisan pertama. ak tengok belambak lagi gambar. 729 gambar
masih terlalu banyak tuk masukkan dalam video kelas. -.-'
tape tape. esok ak delete lagi.

tapi ak nak minx tolong korang sket.

cadangkan lagu pe yang bes n sesuai tuk masukkan dalam vid uh. 
banyak2 un tape. kang ak masukkan lagu recording ak, korang gak terharu nanti.

korang nak duration vid uh bape jam eh? kalo ak wat panjang macam cerekarama oke?

pastu vid ni tanak bagi kat lecturer lain ke? selaen ust.

memandangkan vid kelas belom siap. 
nah. ak tukar ngan video yang ak baru record kat bilik ak tadi.
khas untuk mereka yang amik medic. enjoy.


nota kakikukaku : molly n garsuuuunah, bek korang bagitau rahsia pe yang korang tau. merana idop ak dok pikir

5 sticky notes:

harry's twin said...

hayyan, amek lagu mendua. hampir ke situ...ok kowt...huhu
lirik dye cam perjuangan je.
tp ni cadangan je lar..xpown the climb, miley cyrus..

harry's twin said...

skali ag...kalo lagu aizat, kau dan ak ngan lagu kiter tu pown cam ok...tp cdangan je lar..one love, blue pown ok...huhu

mekanikaEVO said...

ok. tengkiu for d suggestion. lagu2 uh semua bes. i.A. akn dprtimbngkan. btw, harry's twin ni spa? timoh GOP ke?

harry's twin said...

sape agy? ade org len gop ke yg sesuai gune nme ni? huhu...

Anonymous said...

lagu barney kot....
yg we r hepi family tu...