PATIENTS TREATED

Friday, November 19, 2010

tiada masa untuk itu


post ini post ringkas, pendek lagi kontot
just nak bagitau yang lepas ni aktiviti mengadap laptop sambil online akan menurun secara drastik
ini juga bermakna tiada post baru akan dibuat
eleh. seblom ni un macam ak selalu jek apdet blog.
kenapa?

ya. semua kerana anda encik first block.
anda yang menjadi carry mark untuk saya bawa ke final nanti.
kalau anda mahu tahu. saya sangat cuak dengan anda.
jadi, anda jangan cuba buat hal dengan saya.
saya harap anda dapat memberi kerjasama yang baik dengan saya.
deal?

anatomy. physio. biochem. histo.
empat subjek ak kena cover dalam masa dua hari.
memang mission impossible lah. 
tapi takpa. insyaAllah ak bole habiskan sebab



ak kan hayyan~ hehe




ye. kamu kamu dan kamu. 
tolong doakan ak dan kawan kawan ak bole jawab tuk first block ni oke? 
terima kasih. :)
kamu memang terbaek.


 imtiyaz. amin


nota kakikukaku : hailo. fes tyme ak buat record abeskan dua page physio dalam masa 3 hari~!! otak. kenapa dengan anda?


0 sticky notes: