PATIENTS TREATED

Wednesday, January 05, 2011

batu dan donat turun dari langit

.
BATU TURUN DARI LANGIT
.
bil ruh! biddam! ***** ya sodiq!
oke. yg *** ak tatau dia cakap pe.

dua hari lepas ada rusuhan besaaaar punya depan rumah kami.
rusuhan pesal? 
ak rasa seme org tau kot yg alex kena bom.
oleh sapa? 
ak pun taktau. taknak la buat assumption sendiri kan?
kami satu rumah memang eksaited ah tengok riot uh
ye la. fes time kan. memang macam tengok wayang jek.

 ni gereja depan rumah kitorang. tebesar kat afrika tu!
.
yang besnya dorang aggresif kot.
pecahkan cermin kete, bas.
segala benda lah dorang baling.
batu, kayu, plastik. yang menarik uh bom koktel un ada!
memang polis ramai yang amat la. 

dulu maen masuk jek. skarang sapa masuk kena cek gila gila lah

alhamdulillah. selepas bbrapa jam
keadaan terkawal balik

DONAT TURUN DARI LANGIT

*shiver shiver*

brr.. sejuknya mandi hujan.
ye. kami mandi hujan.
nikmat mandi hujan tu sama macam nikmat makan donat.
sapa tak eksaited kan lepas 4 bulan tak jumpa hujan?
walaupun 15 minit jek. lepas gak rindu

*shiver shiver*

nah. ni bukti cairo dah turun donat

video

huh. terbaek ah!
sejuk woo. dah la angin 19 celci betiup jek

 muka bahagia donat turun

hujan + debu = lumpur

donat da habis :(

lantai basah :)

nota kakikukaku : adeh. pening pale lak main hujan ni 

0 sticky notes: