| MY GALLERY OF LIFE | HOVER YOUR MOUSE OVER THE PICTURES |


PATIENTS TREATED

Showing posts with label memories. Show all posts
Showing posts with label memories. Show all posts

Saturday, April 23, 2011

piccas on

| 0 sticky notes
GLOBAL VILLAGE DAY

rini ak nak post loads of piccas on international day.
30++ if i was not mistaken.
yep. hari tu mmg gempak abes. terbaek!
ada 8 negara yg join. 
mesia. mesir. joden. palestin. korea. nigeria. somalia. india

 eh tak. tak. kami semua dri negara yg sama :P

dengan ahli beit yg gila2 

 "saya suka makan itu kuih batik. rasanya sama macam karipap.." 

wah. hepinya dia. menang motor kah?

erm, bang. toilet kat mane eh?

betul ke kalo makan ni saya jadi makin cantik?

 wakil perempuan nigeria kelas kitorang. walopun minoriti, 
ak tetap tak kenal -__-

poster culture day

 dalam booth joden. kat sini patot dpt nasik free. tpi da abes :(

 jordanians

 somalians

curik curik amik gambar arab ngan niger

 snap with nigerians. klasmet ak tuh!

yep. nigerian's traditional cloth

ni namanya ong wai ki. made from flower. rasa dia... eheh.
nigeria punya traditional food

laki ni negara apa un ak tatau.
asal pakai baju pelik jek, amik gambar

 picca ngan awek korea. gmbar ni aidil yg nk amik sgt. 
tp alih2, dia lak yg kena amik gambar. eheh

minah arab main... apa tu? 

ngan laki korea lak.

 ini sabah mari. mana dorang dapat sompoton uh un ak tatau

 wau! besarnya wau

wah. ratu kolget mesir un datang prog ni!

 tu la gami' nur. masjid negara mesir. seblah uni kitorang uh~

ni namanya kinafah. sedap gila! mmg terbaek ah tuk dak2 pantai timur

ni bergambar ngan dak palestin. tak silap ak nma dia gaid kot.

 enta 'aiz tamar hind? 
eceh pacik ni. pandai gak dia carik untung masa event2 ni

woo~ ada muka korea x? :P

wah. macam kenal :)

korea + arab = korab. kurap?

wah. pakai purdah uh. ni ash yg semangat

bendera somalia. simple gila

 i buv somalia

rini ari aker muaz (baju itam) kat mesir. esoknya dia balik mesia.
nak jd cikgu math. wat? dah la senyap2 jek. masa ni baru bitau

da tatau nak amik gambar pe. amik geng ijau la

oh ya! dan tak lupa.
gambar terbaek

gambar batch! wehuu! *oke, ak tatau cane nk eja*

sayam kamu semua :)

tahun ni international day gempak.
padahal baru petama kali buat.
tahun depan iA, kita bg meletop!

nota kakikukaku : saya syg family saya the most :'(

more

Tuesday, January 18, 2011

tidur lagi?

| 3 sticky notes

oke. tetiba jari ak terasa gatal nak cerita pasal kawan ak sorang ni
ye. ak stat kenal dia bila ak masuk sekolah dekat klang
dan ak kenal dia un sebab dia duduk seblah ak dalam kelas
kelas yang sangat asing tuk ak
dengan muka budak budak intelligent yang tak bole blah. 
memang psyco abes la.

ye la. seblom ak masuk 402 uh
ak sebenarnya tercampak dalam kelas 407
dapat masuk 402 un sebab dengan alasan ak amik EST
oke. dan akernya EST tu dimansuhkan pun.
takpe ah. nak buat macam mana kan?
oh ya. ak lupa nak introduce pulak. ni la kawan ak tu

berbaju pepel. 
oh. masih single but not available
ye. ak tahu korang kecewa

tanpa beliau, siapalah ak kat 402
apa yang buat dia jadi signifikan dalam idop ak?
ya. dialah sleep-mate terbaek ak. dlm kelas
dah. jgn pikir bukan2. korg ni nampak sleep2 ni bukan leh caye sgt.
mula mula ak ngantuk. dia tolong urut
pastu dia pulak ngantuk. ak tolong urut.
akernya


RAYYAN, MUZZAMMIL, bole pulak kamu dua tidur kat belakang tu!


oke. sampai sekarang cikgu norisah panggil ak rayyan.
takpe ah. asal cikgu ingat ak sudah.

yang tak bole blah uh ampir seme kelas kitorang tido kot!
sebut jek subjek pe. 
BM? BA? MM? PQS? 
sedangkan kelas cikgu paling garang ADD MATH n BI pun kitorang layan tidur
inikan pulak kelas PSI
memang jadi subjek tidur lah!
KU pun tidur. ak apatah lagi :P sori abbas. pinjam nama

tidur depan pompuan tak?
of kos la pernah. tadek masa la nak kaver macho ni
baek layan tido kan? nikmat~
penat F1 la~ oke. alasan
ingat lagi tasnim, fadzlin n syifa' duk belakang kitorang. 
entah apa la dorang cakap pasal kami dua kan?
duk depan dorang. TIDO. haha


dah nama un geng tido kan
result tak payah cakap la
memang result mengantuk gak ah
dan dan dan
yep. taun depannya kami dua dua turun kelas.
hahahaha. padan muka ak

walaupun masa form 5 kami da tak sama kelas
tapi kita still kawan kan?
SAMPAI SEKARANG
buktinya? kami sekarang sama2 study kat mesir
insyaAllah dua dua bakal bergelar doktor 2017 nanti. amin

walaupun uni laen laen.
masa ni la nak guna FB, YM, SKYPE segala bagai kan?


nota kakikukaku : 
- tak semestinya tidur dalam kelas tak boleh berjaya kan?
- minggu ni minggu mengadu masalah sedunia kah?
- yep. jgn lupa prioritizekan bnda yg patut bg lbih priority. contoh. exam
- hey. da tau lusa exam, ko mengadap laptop ni apsal?

more

Thursday, January 07, 2010

[ 2009 PIKTURAS - PART 2 ]

| 1 sticky notes
here comes the second part
mainly on presscot
*enjoy!!

yeah.. ballroom!
its time for us to dance!

kpala radhi ngaco..

dak klas 501
badri, radhi n asyraf

bla3.. yada3..
*ak da lapar

waah! makanan

masa tuk makan!
bismillah..

280 11A+
amin..

picca candid muslimin 503
*agak boring kan? ktorg mmg x pndai nak pose un.. huhu
.
.

[[PICCA XCLUSIF]
fye mniarap!
picca diamik shari sblum xm chem
*jgn mara yep!

atas permintaan classm8 ak
picca with ckgi wan nataya adrina
*dah amik jgn lpa cakap trimas


hurm, mebi ada sambungan
2009 PIKTURAS - PART 3
ag kot..
so, sesapa nak gambar tertentu
shela la bagitao
insyaAllah owner will haplod
adios!




more

Wednesday, January 06, 2010

[2009 PIKTURAS - PART 1]

| 3 sticky notes
biodata ak utk teacher terchenta ~ luv u madam!

sepetang bsama raihan
*anak sapa la enterprem ni..

ukhuwah + kongsi = kenyang!

jamuan mmu 09
*from left : qbear (tknikal), acap (video), cherry (pengerusi)

jamuan prdana omar
*to aizat : gd lak plkn!

masjid sultan sulaiman
*rndu nak smayang jumaat n dgr kuliah subuh kat sini

kami @ musolla saidina ali
*aritu ada msyuarat batch kalo x silap ak
dak2 5 al-kindi
from left : zaim (ak org 'banjar'), syamim (ah meng), hafiz (hapis), syed daniel (kambeng), afiq ('pe-gang')
*haha.. jan mara! peace!
majlis perpisahan ckgu khazanah a.k.a datin khazanah
*ckgu jan mara.. ada msa ktorg g uma ckgu ag!
p/s: ckgu pindah SAS

ckgu wan natasha adrina : sep awok, nati ckgu pndoh doh, jago pe'el molek.. jd budok baik..
kami : erk, ok (. . .)

last preparation before sit for xm BM
*amik picca ni kat dewan makan aspuri
ak ngan ckgu pnasihat F1 ktorang

kucing ni un nak dgr kuliah subuh..
korang, BILA LAGI?

picca ni amirul yg nak..
cikgu aumi - physic
ckgu marina - biology
kat luar masjid (ntah apa nama)..
outing kat klang
from left : fye, izz, reveal, sapwan
gen 54 KISAS a.k.a. KKJ
jmpa masa amik result tao!
288 stret 11A+.. amin
.
.
ak amik ujian undang2 jumaat ni kat bangi..
doakan ek !
*harap2 dapat 50/50 cam zaim.. amin

more