| MY GALLERY OF LIFE | HOVER YOUR MOUSE OVER THE PICTURES |


PATIENTS TREATED

Showing posts with label sedih kot. Show all posts
Showing posts with label sedih kot. Show all posts

Sunday, August 29, 2010

buah hati. eh, buah tangan

| 7 sticky notes
salam. okeh. post ini sangat pendek.
tak perlu sediakan kopok lekor. biskut meri sudah.
ekceli, ak buat post ni sebab ak ada sumting nak bagi kat korang. warga meg7.
kira cam hadiah ar. eceh. hadiah la konon. bajet cam bagus jek.
ak buat benda ni un sebab ak da tadek keje lain nak buat kat rumah. 
padahal belambak jek keje.
eh eh. jangan tanya ak pasal video kelas. ak tadek mood lagi nak buat.
kang kalau mud ak da datang, ak gitau korang oke?

oke. bergolek balik kepada hadiah uh. sesapa pun bole ambik sebenarnya.
tadek copyright reserved un. kiranya, kalau aisar ayadi nak ambil pun boleh. hehe.
jadi ni lah hadiah nya








jeng










jeng




















jeng
















tadaa~!!!

klik piktura ini kalau screen korg bersaiz 1280x768


klik yang ni pulak kalo saiz screen korang 1360/66x768


yep. kan ak dah cakap. hadiah simple jek. wallpaper desktop.
sesapa yang sudi sila lah ambil. senang jek.

klik piktura tu > right klik > save image as > save! 

cop! apsal area atas belah kiri kosong?
la. namanya pun desktop punya wallpaper. kat desktop korang mesti nak letak banyak icon2 serabut kan? shortcut itulah. folder inilah. lagi lagi sakinah. seme dia sumbat kat desktop.eheh. sori kinah. gurau jek

contoh letak icon.

ha, kan semat tu. lawa gak ak buat. jadi silalah kamu, kamu dan kamu ambil yek. tak batal puasa pun. harap korang sudi lah ambik adiah x seberapa dari ak nih. papepun, selamat berpuasa!

nota kakikukaku : gambar puan tuk video blambak kot. gambar laki. "..."
more

Sunday, August 15, 2010

meg7 dan yang sewaktu dengannya

| 7 sticky notes

Bismillahirrahmanirrahim

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

jap jap jap. seblom kamu, kamu dan kamu mula membaca post ini, sila sediakan 7 kotak tisu jenama Premier di sebelah anda. kenapa? sebab, post ni sangat jiwang. sebarang kekacauan emosi selepas membaca entry ini tidak akan ditanggung oleh pihak penaja. juga peringatan buat mereka yang berumur 18 tahun ke atas, sila dapatkan kebenaran dari adik anda terlebih dahulu kerana entry ini juga mengandungi unsur unsur keganasan yang amat amat giler sangat dah-sat.

dah sebulan lebih kot ak biarkan blog ak ni berhabuk. siap bersawang ag. takpe. nanti ak suroh garsuunah bersihkan oke? yep. seperti tajuk di atas, post kali ini khas ditujukan buat warga MEG7 dan mereka mereka yang sewaktu dengannya. btn sudah. pre departure sudah. penempatan university pun sudah. tinggal final jek lagi seblom kitorang fly ke bumi mesir. insyaAllah. moga dipermudahkan. apa? uni dah tau? ak dapat uni apa? jeng jeng jeng

seperti yang telah ditulis di atas kertas yang bernama surat tawaran, ak telah ditawarkan untuk menyambungkan pengajian ke uni ain-shams, mesir. ak ulang sekali lagi. AIN-SHAMS. frankly speaking, eceh nak jugak cakap BI. lepas ak bukak jek sampul putih uh, ak jadi speechless. tak tahu nak bagi respon macam mana. patotkah ak gembira? sedih? ak mengambil keputusan untuk mendiamkan diri. sedih kot.

budak kelas lain semua muka hepi macam muka ibah bila dapat aiskrim besar sebab dapat uni cairo. ak lak tercampak ke ain-shams. mula mula ak macam tak percaya. ak masukkan balik surat tawaran uh dalam sampul putih besar. ye r, mana tau bila kuarkan balik nama uni uh tukar jadi uni cairo pulak. ak kuarkan balik. huhu. mengarut jek nak tukar tukar. ingat mejik ke apa?

ini ke ain shams? entah. ak un tak tahu, ust, sila jawab

memula ak berkabung jugak r lepas tau tentang uni ni. tapi, lepas dibasuh, dibrainwash, diperah, dicuci dan macam macam ‘di’ lagi oleh ust ak dan kawan kawan kawan kawan ak (nak menunjukkan yang ak ramai kawan. eheh) ak mula boleh terima ketentuan ni. macam muzakkir kat kisas selalu cakap, mebi apa yang kita tak suka uh terbaek tuk kita dan yang kita suka uh tak baek tuk kita. trimas amin for reminding. tapi, teruk sangat ke ain shams? entahlah. belom kenal maka belomlah cinta. bila dah stat bercinta nanti sedih pulak nak berpisah. macam ust arab ak cakap. kalau tak nak perpisahan, jangan mulakan pertemuan.

habis jek talk dari pegawai MAS uh, kami dibebaskan untuk balik. oh, lupa nak beritahu. tarikh flight insyaAllah 17/18 sept dan bukannya 21 sept seperti yang diberitahu dulu. berlepas pukul 0630 dari KLIA dan akan transit ke Dubai selama satu jam. pastu, transit pulak ke Jordan. satu jam gak tuk hantar budak budak joden. pastu, sampailah kitorang ke mesir. macam trip holiday la pulak sebab banyak transit.

bakal jejak kaki ke sini. x se-gah KLIA kot

lebih kurang 4 bulan. kalau nak diikutkan, 4 bulan uh x la lama sangat. x sampai 5 bulan pun. dalam masa 4 bulan uh ak belajar banyak benda sepanjang berada di intec. ak jumpa ramai orang dengan bermacam - macam jenis ragam. ada yang perangai macam chibi, macam qarsuuunah, macam tant, macam najiak, macam jenol, macam molly, macam… ah, macam macam lah. yang bestnya, semua jenis ragam tu ak bole jumpa kat kelas ni. MEG 7. satu kelas yang sangat spesel la bagi ak. klasmet yang superb ditambah lak dengan lecturer yang sporting sporting belaka. you guys taught me a lot. tengs

timoh, tikah, lek2, nur, fadz, mama, chibi, jenon, bella tong, najiak, ganoe, kinah, molly, muhd, nawer, jenol, teloq, bush, pn mudiana, garsuuuunah, adik alip, chan

x lama lagi kita akan berpisah. seminggu lebih jek lagi. ada yang dapat ain shams dan ada yang dapat cairo. maksud ak, ramai yang dapat cairo. kelas meg7, 3 org jek kot yg dapat ain shams. takpa takpa. kat ain shams nanti kitorang akan sebarkan genetik meg7 yang pantang tengok kamera.

adeh. rabu ni final exam da stat. kompem sekarang seme tengah pulun stadi. ak pulak masih x buat apa apa. asyik bermukabuku jek. papepun, good luck lah untuk kamu, kamu dan kamu yang akan sit for any exam or quiz. jangan lupa doakan tuan punya blog supaya dapat jawab dengan supers oke? ok la. post ni da panjang sangat kot. korang yang baca mesti dah naik boh-san kan? yang korang teruskan baca tu watpe? kan senang kalau korang tekan jek button x kat atas uh.

eh eh. lupa la pulak. sempena bulan ramadhan yang mulia ni, ak nak ucapkan selamat menahan nafsu, lapar dan dahaga bagi semua muslimin dan muslimat sedunia. bagi yang plan tak nak pose uh, x payah la. macam ibah cakap.


tak puasa - berdosa - masuk neraka - padan muka!

ak gak nak mintak maaf kat semua maknusia yang pernah ak wat silap. especially molly, chibi dan garsuuunah sebab selalu kacau korang. ye r. kat ain shams da tak leh kacau dah. haha

oke. babai. salam. the_end

nota kakikukaku : kalo korang buat aktiviti bes bes pastu x ajak kami siap korang. ak sekeh pale sorang2
more

Sunday, April 18, 2010

im leavin'

| 5 sticky notes

okeh, ni post trakhir ak seblom reg
barang2 seme insyaAllah ak da sumbat lam beg
katil, tv, lemari, kete.. apa ag x cukop ea?
act, sampai rini ak x dpt imagine cane life as a U student
macam makan karipap kah?

sbab uh
ak nak ucap babai kpada mreka yg bnyak mnemani ak,
sejak ak memegang jwatan penanam anggur yg berjaya dari dolu smpai skang..
a trellion eh x pna dgr un word trellion thanks to :

farmville (awek ak)
mafia wars (kekasih gelap ak)
mytown (bekas girlfren)
facebook (tunang ak)
yahoo messenger (istri ak)
blogspot (adik angkat ak)
korang (kawan paling gmpak ak pnah ada)
ada wifi kat intec 6t, berdatinglah kita semula


okeh, seblom ak publish post ni
korang doa2kan r ak bole survive kat sana 6t
eh, ak dgr idop kat sana cam fear factor
 dapat kawan2 baru n x homesick mngada2 la ko nak omsik2






akher kata..
SILA RINDU AK~!!
yg sentesa rindu kamoo

nota kakikukaku : eh, da pukul 3~!! sok reg kul 8..
more