| MY GALLERY OF LIFE | HOVER YOUR MOUSE OVER THE PICTURES |


PATIENTS TREATED

Showing posts with label piktura. Show all posts
Showing posts with label piktura. Show all posts

Saturday, July 30, 2011

melepas

| 0 sticky notes

THE NOKIA CREATIVE N8 PHOTO AWARDS JUNE 2011

 tempat pertama dapat n8 free dengan gambar kena frame woo~

shot aku hantar

first place dapat n8. first runner up dapat? nothing. huhu

sebenanya masuk contest ni saja saja jek
nak test nasib. sapa tanak henpon free kan?
tak sangka pulak bole dapat first runner up :)

insyaAllah lepas ni akan menembak dengan lebih aktif.
malaysia, mesti lagi banyak benda best best tuk ditangkap en?

berminat? ada N8?
ha. boleh la kelik sini

nota kakikukaku : seminggu lagi balik mesia. wehuuu


more

Thursday, January 07, 2010

[ 2009 PIKTURAS - PART 2 ]

| 1 sticky notes
here comes the second part
mainly on presscot
*enjoy!!

yeah.. ballroom!
its time for us to dance!

kpala radhi ngaco..

dak klas 501
badri, radhi n asyraf

bla3.. yada3..
*ak da lapar

waah! makanan

masa tuk makan!
bismillah..

280 11A+
amin..

picca candid muslimin 503
*agak boring kan? ktorg mmg x pndai nak pose un.. huhu
.
.

[[PICCA XCLUSIF]
fye mniarap!
picca diamik shari sblum xm chem
*jgn mara yep!

atas permintaan classm8 ak
picca with ckgi wan nataya adrina
*dah amik jgn lpa cakap trimas


hurm, mebi ada sambungan
2009 PIKTURAS - PART 3
ag kot..
so, sesapa nak gambar tertentu
shela la bagitao
insyaAllah owner will haplod
adios!




more

Wednesday, January 06, 2010

[2009 PIKTURAS - PART 1]

| 3 sticky notes
biodata ak utk teacher terchenta ~ luv u madam!

sepetang bsama raihan
*anak sapa la enterprem ni..

ukhuwah + kongsi = kenyang!

jamuan mmu 09
*from left : qbear (tknikal), acap (video), cherry (pengerusi)

jamuan prdana omar
*to aizat : gd lak plkn!

masjid sultan sulaiman
*rndu nak smayang jumaat n dgr kuliah subuh kat sini

kami @ musolla saidina ali
*aritu ada msyuarat batch kalo x silap ak
dak2 5 al-kindi
from left : zaim (ak org 'banjar'), syamim (ah meng), hafiz (hapis), syed daniel (kambeng), afiq ('pe-gang')
*haha.. jan mara! peace!
majlis perpisahan ckgu khazanah a.k.a datin khazanah
*ckgu jan mara.. ada msa ktorg g uma ckgu ag!
p/s: ckgu pindah SAS

ckgu wan natasha adrina : sep awok, nati ckgu pndoh doh, jago pe'el molek.. jd budok baik..
kami : erk, ok (. . .)

last preparation before sit for xm BM
*amik picca ni kat dewan makan aspuri
ak ngan ckgu pnasihat F1 ktorang

kucing ni un nak dgr kuliah subuh..
korang, BILA LAGI?

picca ni amirul yg nak..
cikgu aumi - physic
ckgu marina - biology
kat luar masjid (ntah apa nama)..
outing kat klang
from left : fye, izz, reveal, sapwan
gen 54 KISAS a.k.a. KKJ
jmpa masa amik result tao!
288 stret 11A+.. amin
.
.
ak amik ujian undang2 jumaat ni kat bangi..
doakan ek !
*harap2 dapat 50/50 cam zaim.. amin

more